Agencja reklamowa

 

Jesteśmy agencją reklamową specjalizującą się w dostarczaniu artykułów promocyjnych oraz realizacji usług związanych z mediami elektronicznymi. W naszej pracy łączymy doświadczenie i elastyczność względem potrzeb Klientów z profesjonalizmem naszych działań, co pozwoliło odnieść nam sukces. Wejdź do strefy gadżetów i zapoznaj się z naszą bogatą ofertą! Ekskluzywne kolekcje oraz masowe artykuły promocyjne, nowoczesne i oryginalne gadżety reklamowe niezbędne do przeprowadzania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych Twojej firmy.

 
czerwiec
23 '15

Ocena satysfakcji klientów kopalnią wiedzy

Weronika Bąk

Weronika Bąk

Nieustannie można spotkać się ze stwierdzeniem, że klienci danej firmy są zadowoleni ze świadczonych przez nią usług. Procentowe podanie tych wartości wzmacnia wizerunek informującego, budując obraz rzetelności i zaufania. Skąd się jednak biorą tego rodzaju dane, innymi słowy jak powinna wyglądać ocena zadowolenia klienta i jak ją zmierzyć?

W wielu sektorach przeprowadzanie tego rodzaju badań stało się normą, na kanwie której opracowuje się konkretne, dalsze działania. Badanie satysfakcji klienta jest szalenie ważnym narzędziem pozwalającym na podniesienie jakości świadczonych usług przy jednoczesnej niwelacji dotychczasowych błędów. Dzięki uzyskanym wynikom można o wiele łatwiej sprecyzować grupę docelowych konsumentów i wprowadzić dodatkowe punkty do swojej oferty. Tego rodzaju badania mają także wymiar ekonomiczny, ukierunkowany na dobrze rozumianą oszczędność i trafność inwestycji. Skupienie się na kliencie umożliwia przeanalizowanie reakcji na dotychczasowe działania, które są -tak naprawdę - punktem wyjścia do wprowadzenia usprawnień i modernizacji wskazywanych przez ankietowanych. Generalną zasadą jest pozyskanie wiarygodnych informacji na temat funkcjonowania firmy w oczach szczodrej klienteli, oraz znalezienie przysłowiowej dziury, przez którą uciekają ci niezadowoleni i nieusatysfakcjonowani.

Trzeba pamiętać, że sama ocena zadowolenia klientów to dopiero pierwszy krok, który nie może zostać pozostawiony jako pusty wynik bez najmniejszej reakcji. W rzeczywistości jest to wypadowa do konkretnych posunięć, a więc analizy i - kolejno - podejmowania działań udoskonalających. Właściwa reakcja i szybkie wprowadzenie zmian pozwala na przyciągnięcie niezadowolonych z powrotem, a także pokazanie, że jest się firmą słuchającą uwag, instytucją, która jest otwarta na wszelką krytykę i ukierunkowana na dobro klientów.

marketing
promocja
pr

frazy kluczowe: marketing, promocja, pr


 

Warto zobaczyć

Promocja, Pr, Marketing, Reklama, Public relations, email marketing, Film

Piszą na tym blogu

Krzysztof Zasada, Jarosław Guz, Weronika Bąk

Archiwum

Listopad 2017, Sierpień 2017, Marzec 2017, Grudzień 2016, Wrzesień 2015, Sierpień 2015, Lipiec 2015, Czerwiec 2015